هایلایتر مایع شیگلم، محصول محبوب این روزها

۱۴ بازديد

هایلایتر مایع شیگلم یکی از محصولات محبوب آرایشی است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این هایلایتر بافتی سبک و ابریشمی دارد و به راحتی روی پوست پخش می شود، همچنین دارای خاصیت آب رسانی و ضد لک برای پوست است و جلوه ای طبیعی و درخشان به پوست می دهد؛ از این محصول برای زیبا جلوه دادن پوست در آرایش ملایم روزانه و میکاپ های حرفه ای می توان استفاده کرد؛ از این هایلایتر مایع می توان بر روی استخوان گونه، ابرو، حالت کمانی لب و ترقوه استفاده کرد که روی پوست فید و پخش می شود.

همچنین این هایلایتر به دلیل داشتن فرمولاسیون ویژه، برای انواع پوست مناسب است؛ لازم به ذکر است، افرادی که دارای پوست چرب هستند، نیز می توانند از این محصول استفاده کنند، زیرا هایلایتر مایع شیگلم کاملا فاقد چربی ساخته شده است و به دلیل بافت ابریشمی منافذ پوست را مسدود نمی کند و باعث ایجاد جوش و آکنه نمی شود؛ همچنین برای پوست های خشک، این هایلایتر حاوی ترکیبات آب رسان است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند.

ویژگی ها و قابلیت های هایلایتر مایع شیگلم

یکی از قابلیت های جذاب این هایلایتر این است که هنگام استفاده بر پوست های معمولی با حفظ تعادل چربی و رطوبت پوست، ظاهری شاداب و درخشان را به پوست مصرف کننده هدیه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول این است که ضد آب و ضد تعریق است و در هوای گرم نیز می تواند ماندگاری خود را به خوبی حفظ کند.

فورمولاسیون غیر کومودوژنیک این هایلایتر باعث شده که منافذ پوست بسته نشود و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند؛ ویتامین E موجود در این هایلایتر به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند.

رنگ های هایلایتر مایع شیگلم

هایلایتر های این برند، دارای شاین ظریف و کاربردی هست که راحت روی پوست کشیده می شود و براق بودن و جذابیت  شما را دو چندان می کند؛ همچنین مناسب برای هر نوع رنگ و تناژ پوستی است و همه می توانند از آن استفاده کنند ، این هایلایتر در 4 نوع رنگ مختلف موجود می باشد که شامل :

رنگ شامپاینی : این رنگ مناسب افرادی است که پوست روشن دارند و می تواند به پوست آنها درخششی طبیعی و ظریف بدهد.

رنگ طلایی: این رنگ برای افرادی که پوست متوسط دارند، مناسب است و به آنها درخششی گرم و زیبا می دهد.

رنگ رزگلد: این رنگ برای افرادی است که رنگ پوست گندمی یا زیتونی دارند و اینگونه به آنها درخششی صورتی و براق می دهد.

برنزی: این رنگ برای افرادی مناسب است که پوست تیره دارند و به آنها درخششی گرم و طلایی می دهد.

هایلایتر مایع شیگلم به همراه اپلیکاتور مخصوص ارائه می شود، این اپلیکاتور به صورت اسفنج نرم و انعطاف پذیر است که به شما کمک می کند تا هایلایتر را به طور یکنواخت و دقیق روی پوست خود پخش کنید؛ برای استفاده از این اپلیکاتور مقدار کمی از این هایلایتر مایع را روی اپلیکاتور بزنید و با حرکت ضربه ای و ملایم روی نقاط برجسته صورت خود مانند گونه ها، پل بینی، نوک چانه، زیر ابرو و گوشه های داخل چشم بزنید، سپس هایلایتر را بصورت آرام با انگشت یا براش محو کنید.

برای گرفتن نتیجه دلخواه از هایلایتر مایع بهتر است قبل و بعد از استفاده از کرم پودر، مقدار کمی از این هایلایتر را روی نقاط مورد نظر فید کنید تا جلوه ای درخشان و زیبا به دست آورید . هایلایتر مایع شیگلم، درخششی که دیگران را مجذوب شما می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.